Show Radyo Mesaj FM Bodrum FM Hizmet FM TRT Radyo 4 Max FM Radyo D Mersin FM Radyo Spor Aşk FM Türkiye Londra Türk Radyosu Power Love FM Moral FM Küpe FM Radyo Beyaz Slow Time Radyo Mister Radyo Bilkent İnce FM Radyo Megasite Pal Station Istanbul34 FM Radyo 2000 Radyo Türk Radyo Vizyon NTV Spor Radyo Banko İmbat FM Radyo Ahenk Radio Shema Radyo Tünel Radyo Bg Türk Radiontime Radiontime Radyo Tatlıses Özgür Radyo NTV Radyo Radyo Damar Radyo İmparator Kanaltürk Radyo SoN FM Power XL Dünya FM Mix FM İtü Radyosu Caz Blues Rock FM summer fm Atlantis FM Radyo Alaturka Radyo Sevda Kayseri FM Radyo İlef Radyo Karadeniz Radyo Mood Radyo Sır TRT Radyo Nağme Adana FM TRT Radyo 1 Radyo Aktif Radyo Kırık Plaklar Radyo Avrasya Türk Öz FM ibadet fm Alem FM Radyo Çağdaş Radyo A Bor FM Radyo ON Hatay Fm Harbi Radyo Radyo Feza Bloomberg HT Radyo Lalegül FM Radyo Dinamix Karma Türk Radyo Sevimli Cem Radyo Tatlı Fm Joy FM Joy Türk Haber Türk Radyo Radyo Onbeş Radyo 35 Radyo KTÜ Radyo Viva Tiryaki FM Radyo Cihan Radyo Trafik Radyo Süper Doğa Radyo Radyo At Kafaları Slow Türk Radyo Yeşil Mavi Yozgat Sorgun Fm Seyhanın Yeri Radyo Ender Radyo Şahin Slow Karadeniz FM Ülkü FM Kral FM Radyo Pause Radyo Venüs Capital Radio Cyprus İstanbul FM Cübü Fm Açık Radyo Radyo Seyhan Pal FM Radyo Hacettepe Radyo Moda Türk Rap fm Radyo Hamsi TGRT FM Ostim Radyo Dua FM Radyo Yaren Asya Radyo Radyo Hiranur Radyo İlaç Lig Radyo Radyo Turkuvaz Radyo Fİ Radyo 38 Radyo Seymen Arabesk Radyo Kisstanbul Fm Radyo Kızılelma Radyo Babylon Burç FM Virgin Radio Radyo Voyage Power Türk Karma Love Capital Radio izmir Fm Radyo Medine Hazal Fm Niğde Tempo FM Radyo Aşk Uludağ FM Radyo Üniversite Radyo iSlam Romantik Türk Süper FM İtü Radyosu Rock Zirve Radyo Power FM The MORE Radio Radyo Klas Radyo Akdeniz Radyo Fenerbahçe Radyo Dost Virgin Radio Türkiye Radyo Eksen Kalp fm Sema FM Ankara FM TRT FM Radyo Vatan Antu FM Baba Radyo Medya FM Çayeli FM Bizim Radyo Karadeniz Sesi Fm Yön Radyo Radyo Ekin Radyo Nefes Kral Pop Radyo Halikarnas Karadeniz FM TRT Radyo Türkü Radyo ODTÜ Metro FM Park FM Best FM Radyo 42 Radio FG Cansuyu Fm Delta FM Konya Gözyaşı FM Radyo Pink Hayal Fm Lokum FM Radyo Fenomen Radyo CNN Türk Aşk FM Radyo 7 Radyo Uhud Zemzem FM Lounge FM X Radyo Nostalji Number One FM Radyo Minber SHaber Radyo Bayrak FM TRT Radyo 3 Radyo Mydonose Arabesk FM Radyo 24 Konya Fm Radyo Mega idil fm KRT Hatay FM Radyo İmaj Hazal Fm Bursa SanaL FM Radyo Kİ Luxury Lounge
Sponsorlu Bağlantılar

sizin için seçtiklerimiz

Şuan : Karadeniz FM 98.2 Dinliyorsunuz...

Karadeniz FM, 1994 yılından itibaren 98.2 frekansından yayın yapmakta olan; yöresel müzikler, Türkçe Pop, Türk Halk Müziği, Türk Sanat Müziği, Fantezi ve Arabesk türlerinin ağırlıklarının değiştiği karma müzik yayınlarıyla geniş kitlelere hitap eden bir radyo istasyonudur.Türkiye tarafından kabul gören Karadeniz müzik ve mizah değerlerini, hedef kitleye uygun oranlarda diğer müzik türleriyle harmanlayan programlarıyla, yöresel müzik yayını yapan radyo istasyonlarından farklılaşmıştır.

istek şarkı

salatalık anlamında (hıyar) kötü bir anlam var :D

istek şarkı

çalmazsan oraya geliyirum hiyar geçenkinida çalmadun zaten benum kafami bozma sıkarum

istek şarkı

Zeki Uçkan dan Çamurali isteyrum

istek vermişti artık sinirli

istek yeri yaptınız istek parça yazdık neden çalmıyorsun hıyar.

istek

Gökhan Birben - Ot Yesam Yaylalarda

Taner

Reis selamünaleyküm hayırlı yayınlar. Yaklaşık 10 dk önce davut güloğlunun bir parçası çalıyordu ? sözlerinde dünya fani ölüm ani gibi sözler vardı o şarkının adını söyler misin ? ve tekrar açar mısın

mutlu

ben yoruldum hayat

ismailtopbaş

haret

cemal uzun

erkan ocaklı dan lazca çalarmısınız

taner

çok konuşuyon reis az kemençe çalsın :)

Almila

omg müzik çok iyii

MeTe BaBa

S,a HayirLI sabahLar HaLUk Özkan dan yuh- yuh Tüm calisan arkadaslara gelsin

nadir doğan

öncelikle selamın Aleyküm yeni kalkmış alan abilerim,ablalarım ve kardeşlerime günaydınlar olsun.. ben Ahmet kayadan korkarım şarkısını rica edecektim zahmet olmasa...

sb

vardiyadaki arkadaşlara gelsin sıradaki

YUSUF

SLM

CANEL

HÜSEYİN BIÇAK GÖRELEDEN YUKARI

nurkan akalın

slm nurkan akalın

MUTLU

sıradaki parçayı tuna aksesuar çalışanlarına ve Feci Murat ve Kars spor ADOŞ a gelsin.

mutlu

Narino çalmanızı rica ederim.

eyüp

YA TAMAMDA MÜZİK DİNLEMEYECEĞİZMİ YA.tam 10 dk oldu

ayhan keles

sızden sukru gulerden zeynebımıcalarsanız sevınırım tum yorsan calısanlara gelsın

AYHAN KELES

BEN YORSANDAN AYHAN KELES SIZDEN GUZEL BIRSAKI ISTIYORUM YORSAN CALİSANLARINA ISTIYORUM

özgür pehlevan

selamun aleyküm yılmaz kasapoğlu dan biri var şarkısını istiyorum

özgür pehlevan

selam mehmet akyıldız dertsiz insan yok dayı

AYŞE BAKIRTAŞ

emrullah bey, tabiki sizden başka frekans tanımıyoruz herkes kimi dinleyeceğini çok iyi biliyor karadeniz fm dinleyicileri bunu çok iyi bilir . hareketliliğe en çok doyduğumuz radyo ....ŞİŞELERİDE DİNLEMEK İSTERİZ

EYÜP

TAMAMDA MÜZİK DİNLEYEMEDİK YA.GEYİK ARASINDA MÜZİK VERİYORSUNUZ

bahar durmaz

selam gunaydin abla kolay gelsin size ben batmandan sizi dinliyorum isyerindeyım suan abla yasemin yildiz calarmsn

ahmetsebahat

şu an radyoyu dinliyemiyorum internet üzerinden

ozcan

selam hemisooo alamanyadan karlsruhe , sekizbela temel ben siradaki tum watan millet ugruna sehit olan can kardeslerimiz polis , askerimize gelsin diyorum,

İSMAİL ERTÜRK

Bilecikten selamlar. Sıradaki tüürkü Ekomini çalışanlarına gelsin.

emin

selam yeyen ya sen n nekadar konuşuyon

özgür samsun

sıradaki parça tümm cil market çalışanlarına gelsin cil market mağaza müdürü özgür beyden

emin öztürk

selam kardeşim seni uzun zamandır diliyom hic hoşuma giden şarkılar okutmuyon has karadeniz söyler

ahmet

apolas lermıden mektup calarmısınız lutfen

hthrthytrrıtylhıup

slm

SEVGİ YILMAZ

İÇİMDEKİ DERTLERİ BİR ANLAYABİLSEN ŞARKISINI ÇALARMISINIZ..

remzi ğzmen

icınde derdin varsanma hayatı dolu yasa gecer gider

Maxim wohlen

memleketde uzak Isvicrede. insanim Demokratim her toplumda her irkda herkesi severim sayarim diyen Anadolu insanina Selamlarimi iletir Kurban bayramini Kutlarim.

Hakan Atasever

Selçuk Balcıdan Çelik Bakışlıyı çalarmısın bütün karadeniz müziği severlere gelsin.

hamdi çağlayan

karadeniz FM. samsunda niye yok

FATİH

oy asiye çalsanıza

veysel avcı

Adem KODALAK' tan Sensizlik Öyle Zor ki veya Gitme Ayrılmayalım Çalarmısınız.

Karmate

Merhaba sevgili arkadaşlar

yunus koçer

bu şarkıdan önce çalan şarkı neydi

Melu M

Karmate - Nayino çalarsanız çok mutlu olurum. Şımarık arkadalım Can'a gelsin

osman kara

ah İstanbul ebru gündeş veya sezen aksudan olabilir

CANER TAŞCI

canini sevduğum karadeniz varmidur senim gibi KARADENİZ FM'e teşekkürlerimi sunuyorum

MUSTAFA ELMAS

şanlıurfadan yazıyorum harika bir radyo zevlke dinliyorum tebrik ederim sizleri.

gurbinli

cal bi tulum

Burak usta

hayırlı sabahlar abım rizeden slm lar türkiye petrollerinde çalişan tüm arkadaşlarımız senı dınlıyoz bazen bizi güldürüyosun senden tüm rizeli arkadaşlara slm söylemenı isterım iyi yayınlar...

ömür soytemiz

bende bir karadenizli olarak çok gurur duyuyorum sizi dinlerken

ozlem şahin

biraz hareketlenir misiniz

selcuk demırturk

yanlızlıga ılacsın

selcuk demırturk

supersın kadyokaradenız yanlıgızlıgıma ılac oldun supersınız

hopalı gencay

çal bir tulum da coşalum daaaa

melek esmer

yayın hangi ilden yapılmakta..?

harun erçel

Selam , Karadenizin taşına toprağına kurban olayım çayına finduğuna say say bitmez güzel Allah'ım vermişte vermiş memleketimize çok eyi yahu.. ayşenur kolivar-pinhani çalar mısınız ?

okan varol

tüm karadeniz fm dinleyicilerine gelsin sıradaki şarkılar.onu seviyorum ...

asım kalender

erkan ocaklıdan ezanlar bızımıcın okunuyo calarsanız sevınırız tşkler

ayse bilgi

davut güloglu katula katula calarmısın

ismail Hakki Sanli

Mustafa bey Moskovadan selam ve sevgiler. Dinlemekteyiz,Senden ricam Eledim eledim asker eyledim veya gonul dagi yagmur yagmur veya karatren gelmez ola yavuz bingolden calarsaniz cok mutlu olurum. Bu calacaginiz eser basta sayin Cumhurbaskanimiz RTE bir onceki Cumhurbaskanimiz sayin Gule,sayin basbakanimiz Davutogluna ekip arkadaslarina ve guzel ulkeme gelsin.

Erdem Korkmaz

Trabzondan aldım bakır çalar mısınız

Tezcan ULMAN

rusen aydenizden karakızı calarsanız bütün yedpa çalışanları olarak seviniriz

İbrahim GEDİK

şimdi dinlediğim parç çok süperrrr....

hakan yılmaz

coooooook kotuuu

mustafa uysal

şu an çalan şarkıyı nasıl bulurum??

faruk kayaklı

Selamun aleyküm hayırlı geceler sürekli dinleyiciyim ama ilk defa yazıyorum selçuk balcıdan hani sevdugum hani yi calarsanız sevinirim.

ibrahim aydın

Selamun aleyküm sürekli dinleyıcıym.selçuk balcıdan bir parça istiyoruz...

ali cankan

slm

azra

cok guzel

müslim çiftli

yar senun sbebune kaldum istanbulda şarkısını çalarmısınız teşekkürler

MÜSLİM ÇİFTLİ

ÇOK GÜZEL

salih keleş

afferin cok guzel

atakan uğur

slm

E.KALENDER

valla fazla geyik olmadığında çok ama çok daha güzel

tuylevalı murat

allah sızleri başumuzdan eksuk etmesun recebumdan rap rap

aslan yayla

Supersuniz

Ahmet ÖZKAN

Kayseri Ahmet Özkan Selamlar Lahana Şovu Ve Radyonuzu Kısa bir süredir dinlemekteyim Çok güzel bir program yapmaktasınız takip etmeye devam edeceğim Sırada ki Şarkıyı Sevenlere gelsin İyi çalışmalar.

yeşim dilek

selam sizden bir türkü istiyorum eğer mümkünse selda bağcandan bu yıl benim yeşil bağım kurudu hayırlı yayınlar teşekkürler

tamer babuscu

Selam Kenan abi tamer ben (lazkopat61) iyi yayinlar diliyorum Apolas LERMI den eski yar i calarsan sevinirim

Marsis Sevdoğum çalarsanız sev

Marsis Sevdoğum çalarsanız sevinirim Marsis Sevdoğum çalarsanız sevinirim

serhat aslandogan

selcuk balcı herhangi bi şarkısı yozgattan sşm lar

Osman Üstün

Marsis Sevdoğum çalarsanız sevinirim

tarık alkan

selamü aleyküm İsmail türütten 40 dan sonrayı istiyorum bu şarkı çocukarıma ve samsunun Salıpazarı ilçesine gelsin

emin öztürk

başarılar karadeniz efem

Sponsorlu Bağlantılar

Şuan dinlediğiniz radyo : Karadeniz FM